T.C.
SAĞLIK BAKANLIĞI
TÜRKİYE KAMU HASTANELERİ KURUMU
TRABZON İLİ KAMU HASTANELERİ BİRLİĞİ GENEL SEKRETERLİĞİ
TRABZON AĞIZ VE DİŞ SAĞLIĞI MERKEZİ

ADSM HASTA MEMNUNİYET ANKETİ
 

      Kaliteli hizmet sunmayı hedefleyen hastanemizin bundan sonraki çalışmalarında yol gösterici olması açısından aşağıda yer alan soruların sizler tarafından yanıtlanması büyük önem taşımaktadır. Bu konuda göstermiş olduğunuz ilgi ve yardımlarınızdan dolayı şimdiden teşekkür eder, geçmiş olsun dileklerimizi iletiriz. Başhekim



1.Hasta kayıt işlemleri için çok beklemedim.
2.Muayene olacağım doktoru kendim seçtim.
3.Kayıt/kabul sırası beklediğim yer rahattı.
4.Beni muayene eden doktor şikâyetlerimin nedeni konusunda bana bilgi verdi ve zaman ayırdı.
5.Beni muayene eden doktor kibar ve saygılıydı.
6.Diğer personel bana karşı kibar ve saygılıydı.
7.Tüm personel kişisel mahremiyetime (muayene edilirken varsa kapının kapanması, aradaki perde ya da paravanın çekilmesi gibi) özen gösterdi.
8.Bu ADSM’yi başkalarına öneririm.
9.Bir daha benzer şikâyetlerim olursa bu ADSM’yi tercih ederim.
10.ADSM (muayene olduğunuz oda, bekleme alanları, tuvaletler vs.) genel olarak temizdi.
11.ADSM de verilen hizmet genel olarak iyiydi.
12.Bu ADSM ye ilk başvurunuz mu?.
13.Cinsiyetiniz
14.Doğum Yılınız?
15.Medeni Durumunuz ?
16.Öğrenim Durumunuz ?
17.Sosyal Güvenceniz ?
18.Mesleğiniz?
19.Varsa Görüş ve Önerileriniz: